Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Guest Relation m/v Martin's Rentmeesterij


Functie

oor hotel Martin's Rentmeesterij in Bilzen zijn wij op zoek naar een Guest Relation m/v.

Dit prachtige hotel inclusief wellness is gehuisvest in een magnifiek historisch pand uit de 13de eeuw, dat uitgebreid is met een mooie eigentijdse vleugel. Het kijkt uit op een gezellige binnenplaats en de uitgestrekte beboste tuinen van het landgoed, die er zich uitstekend toe lenen om evenementen te organiseren.
Het restaurant Akko, gelegen in het hotel, staat genoteerd met een 13/20 in de Gault & Millau en vermelding in tal van andere culinaire gidsen.

Martin's Rentmeesterij: kamers en suites in een historisch hotel
Alle kamers van Martin's Rentmeesterij zijn ingericht met luxematerialen in warme kleuren. De suites bevinden zich in de oude woning van de Rentmeesterij, waar je talrijke authentieke bouwelementen aantreft.
Ben jij onze nieuwe collega die ons team zal versterken en Akko zal meehelpen naar een nog hoger niveau te tillen? Contacteer ons dan nu!

De functie

Als Guest Relation sta je in voor het eerste gastencontact. Een belangrijke en uitdagende functie! Een deel van het takenpakket kan je hieronder lezen:
• Onthaal van de gasten, check-in en check-out
• Informatie geven aan de gasten over het hotel en regio Limburg.
• Beheren van eventuele klachten
• Invullen van specifieke wensen die onze hotelgasten hebben
• Reservaties aanmaken, controleren, ...

Je profiel

Ben jij flexibel, punctueel, constructief, leergierig en dynamisch met oog voor detail?

Heb je zin om door te groeien in een gerenommeerde Belgische hotelgroep?

Wil jij samen met je team collega’s die ‘Extra Mile’ gaan voor onze hotelgasten ?

Dan ben jij dé persoon die wij zoeken!

  • Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf
  • De facturen voor de verblijfkosten opstellen, de betalingsmiddelen controleren en de betalingen ontvangen
  • De klanten verwelkomen bij hun aankomst
    De administratieve formaliteiten in verband met hun verblijf afhandelen
  • De kassa afsluiten en de openstaande rekeningen controleren
  • De reservaties registreren en de bezetting van kamers, appartementen, bungalows, ... actualiseren
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren (reservaties, annulaties, verkoop, ...)
    Dagelijkse statistische rapporten opstellen (bezettingsgraad, gemiddelde prijs, ...)
  • De klant informeren over de diensten van de organisatie en de reservatieprocedure
  • De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesteldheid, ...)

Aanbod

Je maakt deel uit van een hotelgroep op mensenmaat, alsook werk je binnen een kwaliteitsvolle en aangename werkomgeving ;
Mogelijkheden tot groei binnen het hotel en de groep Martin’s Hotels ;
Aantrekkelijk loonpakket inclusief werkkledij (behalve schoenen), groepsverzekering (pensioen), hospitalisatieverzekering (DKV), Maaltijdcheques, Ecocheques en Eindejaarspremie.

Solliciteren

Kathleen Merken
089 44 21 21
kathleen.merken@martinshotels.com

Solliciteren